Spring til indhold

Spørgsmål til elmåleren

Jeg har mistanke om en fejl på min måler – hvad gør jeg?

 

Får du mistanke om fejl på din måler, skal du kontakte os på telefon 8928 8800. Tryk dig videre og find mere info om, hvad vi gør i tilfælde af en defekt måler.

Læs mere om defekt elmåler

Hvordan søger jeg om reduceret elvarmeafgift?

 

Hvis din boligs primære varmekilde er baseret på strøm, har du mulighed for at søge om nedsættelse af elafgiften på den del af dit forbrug, der overstiger 4.000 kWh.

Læs mere om reduceret elvarmeafgift

Hvad betyder tallene og symbolerne på min elmåler/solcelle-elmåler?

 

Får du mistanke om fejl på din måler, skal du kontakte os på telefon 8928 8800. Tryk dig videre og find mere info om, hvad vi gør i tilfælde af en defekt måler.

Læs mere om defekt elmåler

Kundeservice

Er du stadig i tvivl?

Fandt du ikke frem til den information, du ledte efter? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi sidder klar til at besvare din henvendelse på telefon eller e-mail mandag-torsdag klokken 8.00-15.30 og fredag klokken 8.00-12.00.